PUISI [ANGAN]

   Assalamualaikum.. ni antara puisi yang aku buatlah kan. Tarikh dan waktu tak dapat dipastikan. HAHA sebab aku tak ingat bruhh,,, dan aku buat ni pun bukannya aku catat. Sebab time tu aku main buat ja. So, kalau korang yang reti duk menilai semua ni duk baca aku nya puisi macam hape jaa.... HAHAHA Sooooo sorry bruhh.. Hentam ja ni. Hmm.. ~ bila ada idea ja aku buat. Bila takda... sifarrrrr... satu hape pun aku takr reti. Huhuuhuhuuuuuuuuu~

Bila kau lihat pasangan yang mesra,
Kau pula sibuk nak mencuba,
Kau tackle sini, kau tackle sana,
Akhirnya kau berjaya

Kau tersenyum
Kau bahagia
Kau gembira

Hati kau
Ditaburi dengan buih-2 asyiknya cinta

Tapi, ada satu hal yang kau lupa

Kau lupa nak letakkan cinta Dia di hati


Maka, akhirnya diri kau jua yang merana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mencintai dia kerana Dia [Confess]

 Apa yang mampu untukku lakukan hanyalah memendam perasaan yang terkadang timbul dan tenggelam. Masih tidak pasti lagi apakah maksud perasaa...