FROM ADMIRE TO JANNAH [prolog]

"Wey, kau pahal?" soal Nashril

Tersentak aku. Kussss semangat! ~

"Alak kau ni?~" soal Nashril tidak puas hati

"Err..takda apalah.." jawabku gugup.

Iyaa.. Nama aku........................

Aku lah hero dalam cerpenKali ini. Kisah aku?~

Huh! Aku meminati seorang gadis. Ciri-2?~

Hmm.. Entah, bagi aku, dia lain dari lain. Aku nak tegur.. Tapi, apakan daya~ aku hanyalah aku. ~

Kenapa aku minat dia?~ sebab.. Penampilan diaMenjadikan hati aku sejukTatkala melihatnya.

Dan.. Makin akuTahan perasaan ini, makin mekar bagaikan bunga yang segar di taman tatkala air hujan membasahi. ~

Aku ingin jadikan.. Aku, from admire to jannah




benda ni.. nantilah aku sambung. Haha!! Baru prolog ha... ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mencintai dia kerana Dia [Confess]

 Apa yang mampu untukku lakukan hanyalah memendam perasaan yang terkadang timbul dan tenggelam. Masih tidak pasti lagi apakah maksud perasaa...