BEFORE MARRIED TO ESPIYEM.. 27 WEEKS AGO.. ~

Espiyem... kekasihku espiyem. Bhahahaha!! :joy: Alalalalaa... disebabkan ni dalam blog, aku taiplah ada space. Kannn ekekekekek... so, espiyem lagi 48 hari. Huhu. Kau rasa??? Hmm... banyak yang aku senaraikan plan for lepas espiyem ni :sweat_smile: haihhh.. hope berjalan lahh plan aku ni ~ nanti sementara tunggu result keluar aki plan nak kojeeeeee. Hm, so modal sikit ingat nak jual tudung. Hmm :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes: plan nak ambil estipiyem... tapi, tengok lahh dulukan. Tahu takkk, dalam bilik Aku. Aku dah senaraikan dah semua impian hahaha. Setakat ni ada 60 impian :joy::joy: wotakk dia!! WuisHh:stuck_out_tongue:

So, semua dalam impian tu aku senaraikan. Ekekekekek

Haaa plan pulaa.. hmm nak tengok movie puas-2:fearful::astonished::astonished::astonished::astonished:
Haihh aku kena menahan nafsu hahah nak tengok movie disebabkan kauu espyem. Wahai kekasihku espiyem:sob::sob::sob:

Hmm apa pun. Moga dipermudahkan untukku dan juga sahabatkuuuuuu. Aamiin~:joy_cat::joy_cat::clap::wave::wave::wave:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mencintai dia kerana Dia [Confess]

 Apa yang mampu untukku lakukan hanyalah memendam perasaan yang terkadang timbul dan tenggelam. Masih tidak pasti lagi apakah maksud perasaa...