BERSAMA KAK MARYAM

DialogAku danKakMaryam

konon nak buat usrah. Tapi, taktahu nak buat pasal apa... and..

"Kalau boleh tajukkan pasal amanat Rasulullah s.a.w" -KakMaryam

"HaaBoleh. Tapi, nakRujukMana? Tenet?TakutTakSahih. Huhu" - aku

"Takkan tak ingat? DahBelajar dulu kan masa sekolah menengah?" -KakMaryam

"Haa yang mana eh? AkuIngatNasihat LuqmanAlHakim. Hehe" - aku

"Herghhhh! Amanat Rasulullah takkan kau tak ingat?" - KakMaryam

"Form berapaBruhh?" - Aku

"Jangan mengambil harta anak yatim, jangan sakiti sesiapa, jaga isteri dan anak" - Kak Maryam.

"Ouhh haa yangTuhadis eh? IngatIngat.." -Aku

"Hadislah. Takkan firman pula. Dah namaPun amanat Rasulullah." - KakMaryam

"OuhhHahahaha!! :joy::joy: akuBlurr ah. Hadis ingatAh. Hahaha!!" -aku

ApesalLah akuNiBlurr sangat. BendaTuDah belajarKot. AkuIngatkan macamTeks. HahaRupanya hadis. HadisTuKan kata-2 Rasulullah. HishhNi punAkuBoleh blurr-2 lagi. TerukSungguh

#siszie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mencintai dia kerana Dia [Confess]

 Apa yang mampu untukku lakukan hanyalah memendam perasaan yang terkadang timbul dan tenggelam. Masih tidak pasti lagi apakah maksud perasaa...